Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2017

Αποστρατεύτηκε ο Μανώλης Σφακιανάκης και μάλλον πικράθηκε

"Όποιος δουλεύει στην Ελλάδα, σφάζεται !"
"Κάποιοι περιμένουν να βγάλω πικρία... Δεν έχω να πω τίποτα για την κρίση μου. Για την κρίση μου θα κριθούν από την ιστορία κάποιοι, θα ....
τους κρίνει ο ελληνικός λαός, όπως κάνει πάντα", δήλωσε μεταξύ άλλων ο αποστρατευτείς από τις τάξεις της ΕΛ.ΑΣ. στις πρόσφατες κρίσεις με τον βαθμό του αντιστράτηγου και μέχρι πρότινος επικεφαλής της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος Μανώλης Σφακιανάκης, μιλώντας στον Flash 96,0 F.M. και στην εκπομπή του Κωστή Παρρά, ενώ μίλησε και για το Ινστιτούτο που έχει ήδη έτοιμο.

Πιο συγκεκριμένα, ο κ. Σφακιανάκης είπε χαρακτηριστικά: "Η επόμενή μου μέρα είναι αύριο. Να ξέρετε ότι εγώ σήμερα γιορτάζω, γιορτάζω την επόμενη μέρα μου, το βήμα μου, το οποίο το είχα έτοιμο, γιατί ήξερα ότι η τύχη ενός που δουλεύει στη χώρα μου είναι η «σφαγή». Από εκεί και μετά, εγώ προσωπικά, είχα ετοιμάσει απλά και μεθοδικά όλο μου τον βηματισμό για να μπω στην κοινωνία, γιατί η κοινωνία έχει ανάγκη ανθρώπους και εμένα παράλληλα, για να προσφέρει. Εγώ θα προσφέρω στην κοινωνία, όπως πάντα προσέφερα μέσα από την θέση μου ήμουν, από την Ελληνική Αστυνομία, την οποία εκτιμώ και λατρεύω. Γιατί μέσα από την Αστυνομία έγινε αυτό που έγινε και θα ήταν το λιγότερο οδυνηρό να είμαι απέναντι στην Αστυνομία. Είμαι δίπλα στην Αστυνομία".

Αναφερθείς στο Ινστιτούτο που έχει ετοιμάσει, δήλωσε: "Είναι ένα καινοτόμο Ινστιτούτο, το δεύτερο στον κόσμο που γίνεται στα επίπεδα αυτά. Πάνω απ' όλα το έχω επιμεληθεί με πολύ μεράκι, είναι έτοιμο και από την ανακοίνωσή μου αύριο και σε περίπου 35 μέρες θα αρχίσει τη λειτουργία του σε όλη τη χώρα. Θα μπορούν όλα τα ελληνόπουλα να απολαμβάνουν πλέον τον ψηφιακό κόσμο από το σπίτι τους... Θα θωρακίσουμε τα παιδιά μας ΔΩΡΕΑΝ.

Αύριο, κάποιοι περιμένουν να βγάλω πικρία και μαυρίλα στην εκδήλωση. Εγώ δεν βγάζω ούτε πικρίες, ούτε μαυρίλες, εγώ συνεχίζω παρακάτω. Δεν έχω να πω τίποτα για την κρίση μου, για την κρίση μου θα κριθούν από την ιστορία κάποιοι, εγώ προχωράω παρακάτω, θα τους κρίνει ο ελληνικός λαός όπως κάνει πάντα".